72189 (021)

    CYBER

    درباره ما
    سایبر در یک نگاه

    سایبر در طی سالیان گذشته به عنوان یکی از بهترین عرضه کنندگان محصولات مرتبط رایانه و لپ تاپ مطرح بوده است. از محصولات سایبر می توان به مادربرد با نشان های تجاری Biostar ،  Arktek، Afox و گرافیک با نشان های تجاری Biostar  ، Arktek ، Sapphire و درایو نوری (DVDرایتر)  با نشان های تجاری Asus ، Lite-On و هارد اینترنال با نشان تجاری Toshiba و منبع تغذیه با نشان های تجاری Gamdias ، Arktek و تبلت با نشان های تجاری Asus ، Lenovo Samsung ، Xiaomi ، Apple و گوشی تلفن همراه با نشان های تجاری Samsung ، Xiaomi ، Apple و لپ تاپ با نشان های تجاری Asus  ، Lenovo ، Apple و رم با نشان های تجاری Zeppelin ، Arktek ، KingSton، Biostar ، Leven  و هارد SSD با نشان های تجاری Plextor،Leven  ، Lite-On ، Arktek ، Biostar و پردازنده مرکزی با نشان تجاری AMD  و فن خنک کننده با نشان های تجاری Biostar ، Gamdias و خنک کننده مایع با نشان تجاری  Gamdias  و کی برد با نشان های تجاری Biostar ، Gamdias و موس با نشان های تجاری  Biostar  ، Gamdias  از کشور های چین ، تایوان ، هنگ کنگ ، مالزی و ویتنام اشاره کرد.

    از دیگر خدمات سایبر که می توان به عنوان یکی از بهترین های بازار ایران اشاره کرد خدمات گارانتی سایبر می باشد که با اهداف و چشم اندازهای خاص، خود را از دیگر رقبا متمایز می کند. سایبر برای رهایی مشتریان از بازار قطعات تقلبی و بدون نام جهانی، بر روی کالاهای خود دقت نظر بالایی دارد تا نه تنها از عملکرد بالای قطعات اطمینان حاصل کند، بلکه از مراجعات مصرف کنندگان به مراکز ارائه خدمات کاسته شود.

    آسوده خاطر بودن مشتری از جهت خرید کالای اصل و کاملا مطابق با استانداردهای جهانی از اهداف همیشگی سایبر میباشد.


    خدمات گارانتی سایبر:

    سایبر جهت دسترسی هرچه راحتتر مشتریان به خدمات پس از فروش، ایجاد مراکز خدمات خود را در دستور کار قرار داده است. استان های تحت پوشش خدمات سایبر در حال حاضر تهران (تهران ) ، خراسان رضوی (مشهد) ، فارس (شیراز)، خوزستان (اهواز) ، آذربایجان شرقی (تبریز) ، گیلان(رشت) ، اصفهان (اصفهان) ، سیستان و بلوچستان ( زاهدان ) می باشد.